Äntligen hemma:)

Nu är man hemma igen dåe. Gissa vart jag har vart idag?? Jo jag har jobbat. faktiskt. Jag hat jobbat i ett café, men nu är jag hemma igen. :)

Mamma kanske kan lämna mobilsladden imon så att jag kan lägga in bilder. Men jag måste instalera det på den här datorn så att jag kanlägga in från mobilen. och jag är inte säker på hur man gör:/ så det kan bli ett problem. det var liksom inte jag som instalerade det hemma hos mamma. MEn det är sjukt segt att inte kunna lägga in bilder, så det måste fan gå. Har liksom massa bilder på mobilen ju..

Aja, nu har jag klagat av mig lite. Ledsen om jag tjatar om denna j*vla sladd hela tiden. Men tråkig blogg utan bilder? eller hur. Min åsikt i alla fall.

Puss på er alla sötnowsar. Blondbby (your blond baby;)

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D

2009-08-30 @ 22:00:49
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0