Så här är det...

  • att sladdj*ävlen är hos min mamma så att jag inte kan lägga ut några bilder. grr...
  • att min kamera är trasig så jag kan inte lägga ut bilder ifrån den heller.. Men jag vet ändå inte vad sladden till den är så vad spelar det för roll??
  • att jag vill ha en ny kamera men jag har köpt upp alla mina pengar på kläder. Jag har fått en ny dator idag så jag lär inte få en ny kamera nu också...



  • Att jag har fått en ny dator idag:D me like.
  • mina naglar som iordning gjorda nu:) fransk manikyr a lá Blondie.
  • att jag fan ska ta tag i bloggen när jag har min sladd så att jag kan lägga in bilder och när jag har tid till att fixa resten;) Men det ska hända snart

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevlig kväll sötnos! kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-29 @ 22:16:36
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du haft en bra kväll! :D

2009-08-29 @ 23:27:56
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0