Lite dålig uppdatering.

Nu är man hemma från skolan dåe. Eller har vatt det sen typ fyra men endå.

Lite hur min skoldag såg ut.
Kom försent och missade försa lektionen. har kommit i tid till en lektion, resten har jag kommit försent till. Blev utskälld utav handledaren för jag och L varit för stökiga på engelska. Fick bryta upp skåpet för att jag tappat nycklarna. Hadde låset i nästan två dagar innan jag fick bryta upp det, duktigt;) Sen så snackade vaktmästaren med mig om att jag måste vara duktigare med skåpsnycklarna med tanka på att jag låser in dom i skåpet eller tappar dom, eller typ lägger ifrån mig dom någon stans,, så att han får bryta upp skåpet varje/varannan vecka xD
Med andra ord känns det som jag måste skärpa till mig med skolan. DEt har bara gått två dagar liksom.

Mamma skulle lämnat min mobilsladd i morse men glömde det. Hon kommer med den sent ikväll istället. Så får se om det blir några bilder. Kanske inte går att installera det.
Men ska försöka((:

puss, Blondbby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0