Lördagen

Nu har jag ny design från Tescho.se :) Tack till, jätte mycket för den. Jag tycker den är jätte fin, och nu är det bara lite små saker jag ska fixa. 

Men iaf. Idag har jag typ inte gjort så mycket. Vatt hemma med vovven, och sen så åkte vi och handlade. Och köpte massa godis,  så snacka om att jag mår illa nu. Inget mer godis för mig inte. Nu ska jag vara nyttig och inte äta en massa skit.
I övermorgon börjar skolan igen. Jag har bara vatt i skolan två dagar denna veckan så jag måste skärpa till mig denna veckan som kommer. Och på måndag ska jag köpa poletter så att jag kan sola igen. Har inte gjort det sen i april typ. Bara solat ute i sommar juh. Good for me;) MEn nu kan jag inte låta bli solariumet längre så nästa vecka blir det nog av:)
Nu så ska jag nog gå och lägga mig på mitt rum och kolla lite tv. Hörs, puss.
Nästa vecka lovar jag att uppdatera(heter det så??)
Godnatt för ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0